onsdag 2. november 2011

Gatefoto i Stavanger

Det er lenge sia Speilrefleksen har fått være med meg ut på tur. Som oftest syns eg at det blir for stort og gå å drasse med meg rundt over alt. Så derfor blir det ofte lenge mellom kvar gong speilrefleksen får lov til å komme ut av fotobagen. Men på lørdag var det aktivitetssemnar igjen, og ein av aktivitetane vi kunne velge var gatefoto. Oppgava var nokså generell: Sett instillinga på svart/kvitt, kom deg ned i sentrum og sett igang. 

Her har du ein smakebit på nokre av bilda mine:


Eg syntest det var uffateleg gøy og spennende og bare gå rundt heilt for seg sjølv i nokre timar og berre utforske sentrum med kameraet mitt. Eg følte meg meget sofistikert der eg gjekk med alpelue og heklasjal og eit kamera i handa. Gatefoto var ein spennande sjanger som eg ikkje har utforska tidligare, men som eg trur eg kanskje kjem til å utforske litt på eigenhand og, for dette var GØY!






PS! Visst du vil skjekke ut resultatet til resten av gjengen kan du ta ein titt her: http://galeogglobale.smugmug.com/Bilder2011-2012/Oppgaver/Gatefoto/19793316_LbJdxz#1555520765_kgFMtkV

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar